Száműzd a mérleget! Ezért felejtsd el örökre a méreckedést, ha fogyni szeretnél

Hogyan lehet fogyni mérlegeken

hogyan lehet fogyni mérlegeken

A mérleg kérdése megosztja az embereket, akad, aki teljesen elzárkózik tőle, és van, aki szerint káros is lehet, ha a fogyókúra során a diétázó túl sokat foglalkozik a számokkal, és elfelejt arra figyelni, hogy jól érezze magát hogyan lehet fogyni mérlegeken testében.

Mások viszont kitartanak a gyakori méretkezés fontossága mellett.

Kapcsolódó cikkek

Ha az ember fogyókúrára adja a fejét, a mérleg a folyamat követésének egyik legfontosabb és legjobb eszköze, ugyanis értékes információkat fogyás tempe az arról, hol tart előbbi.

Milyen gyakran kell mérlegre állni? Fogyókúra során nem elég hetente ráállni a mérlegre.

A legtöbben a fogyókúra sikerének mérését egészen egyszerűen a mérlegre bízzák, holott nem feltétlenül ez a legjobb módszer, ráadásul nagyon sokan nem használják megfelelően az eszközt. A kilók sajnos nem feltétlenül jelentenek jó viszonyítási alapot, hiszen egyáltalán nem veszik figyelembe, hogy zsírt, vizet és izmot is veszíthetsz, amikor fogysz.

Minél gyakrabban méretkezik az ember, annál jobb. A legideálisabb a napi méretkezés, amiből utána heti átlagot lehet vonni, így viszonylag pontosan követhető a változás.

G-Életstílus

Ez a súlytartáshoz is jó módszer. Hogy miért van szükség az átlagra?

hogyan lehet fogyni mérlegeken

Ennek az az oka, hogy a fogyás nem lesz mindig azonos mértékű, a súly ugyanis hullámzik a nap és a hét során. Hogyan lehet fogyni mérlegeken testsúly nagyban függ az elfogyasztott étel és ital mennyiségétől, a szervezet víztartalékolásától és a hormonális folyamatoktól.

Olvasási mód:

Kevésbé zavaróak ezek a napi ingadozások és fantomsúlyok, ha az ember heti súlyátlagot számol. A legpontosabb számot reggel, az első vécézés után, közvetlenül az első étkezés előtt adja a mérleg.

Lehet fogyni és izmot építeni egyszerre?

Érdemes meztelenül vagy a lehető legkevesebb ruhában ráállni, hogy az anyagok súlya se csorbítsa az eredményt. A rendszeres mérlegre állás nemcsak a fogyásban segít, hanem a későbbi súlytartásban is.

Száműzd a mérleget! Ezért felejtsd el örökre a méreckedést, ha fogyni szeretnél Life. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy valamit rosszul csinálsz.

A Cornell Egyetem egy kis körben végzett kutatása arra az eredményre jutott, hogy azok a nők és férfiak, akik naponta mérték a súlyukat, nemcsak többet fogytak, de két év múlva a visszaszedett kilók átlaga is közelített a nullához.

Ennek az az oka, hogy a méretkezés önuralomra szoktat.

hogyan lehet fogyni mérlegeken

Az, hogy valaki rendszeresen figyeli a saját súlyát, motiváló a fogyókúra során, hiszen azonnal látja a munkája eredményét. Ugyanakkor arra is készteti az embert, hogy odafigyeljen az étkezési szokásaira és rossz beidegződéseire, amikor a mérleg mutatója felfelé billen, és rögtön reagálni tud, ha azt látja, hogy hízni kezd.

Ne higgyenek neki, a BMI becsapós!

Reggeli torna Nemcsak a méretkezést, de a napi edzést is el lehet intézni reggel, még munkába indulás előtt. Csak napi 20 perc az egész.

Írta: Váczy Anikó A legtöbben inkább kihajítanánk a mérleget a fürdőszoba ablakon, minthogy rálépjük és szembesüljünk az aktuális testsúlyunkkal.

A reggeli edzés nemcsak a kalóriaégetésben segít, az anyagcserét is felpörgeti, amellett pedig jobb ébresztő, mint egy bögre kávé. A képek forrása: Getty Images Hungary.