Határozd meg a kalóriaszükségleted!

Zsírvesztés bmr alapján, Hogyan állítsam össze az étrendem | F-mítosz: a tartós fogyás titkai

Tartalom

    A tömegnövelés és a szálkásítás, bár két teljesen ellentétes folyamat, egy közös mégis van bennük: mindkettő sikeressége a kalória bevitelen áll zsírvesztés bmr alapján bukik.

    zsírvesztés bmr alapján

    Az izomtömegnöveléshez kalóriatöbblet szükséges, a szálkásításhoz pedig kalória-deficitet kell zsírvesztés bmr alapján. Ahhoz azonban, hogy a céljaidnak megfelelő táplálkozási programot, kalória bevitelt fel tudd építeni, első körben tisztában kell lenned a napi kalóriaszükségleteddel. Ehhez manapság több egyenlet, illetve kalkulátor is rendelkezésedre áll a világhálón.

    Mi az egyik legrégibb, de annál időtállóbb formulát szeretnénk megosztani veled.

    • Fogyhat 2 hónap alatt
    • Cikk-Cakk módszer: Minden jó diétában vannak újratöltő napok.
    • A legtöbb fogyókúra visszahízással végződik.
    • Hatályos:

    Azonban a pontos kalóriaszükséglet kiszámításához, a napi tevékenységi szintet is figyelembe kell venni, hiszen a nap jelentős részét nem fekve, párnák között töltöd. Legalábbis, reméljük. Ennek során az adott tevékenység időtartamát az adott fizikai tevékenységre jellemző faktorral szorozzuk meg a már korábban kiszámolt alapanyagcsere értékével.

    zsírvesztés bmr alapján

    A különböző tevékenységek energiaigényét meghatározó faktor: A számítás során határozd meg, hogy az egyes tevékenységgel mennyi időt töltesz, vagyis hogyan épül fel a napod 24 órája.

    Ezt követően a korábbiakban kiszámolt alapanyagcsere értékét oszd el el, így megkapod az egy órára jutó alapanyagcsere értékét, melyet órákra lebontva szorozd meg az adott faktorral.

    Ha betartottad a lépéseket, megkaptad a súlytartó energiaszükségleted.

    zsírvesztés bmr alapján

    Az edzőterembe járók többségének azonban nem a stagnálás a célja, hanem a növekedés vagy épp a zsírvesztés. Mint ahogyan azt már néhány sorral fentebb említettük, az izomtömegnöveléshez kalória többlet szükséges, a szálkásításhoz pedig kalória deficitet kell elérned.

    • Fogyjon, ha abbahagyja a szoptatást
    • Ha ügyes vagy, ehhez egy idő után számolgatásra sem lesz szükséged, mert ránézésre is nagyon jól meg tudod majd tippelni az ételek energiatartalmát.
    • Ezek a fogyókúrával kapcsolatos legnagyobb tévhitek Táfelspicc
    • Если бы он тогда знал… ГЛАВА 9 Техник систем безопасности Фил Чатрукьян собирался заглянуть в шифровалку на минуту-другую - только для того, чтобы взять забытые накануне бумаги.

    Izomtömegnövelés esetén napi extra kalória bevitel nagyszerű kiindulási alapot jelenthet, amennyiben célod a minőségi fejlődés, és nem a zsírraktáraid gyarapítása. Ha nehézséget jelent a növekedéshez szükséges mennyiségű kalória elfogyasztása, javasoljuk, hogy építs be az étrend-kiegészítő programodba egy komplex tömegnövelő formulát, mint amilyen a Myomax Hardcore vagy a Jumbo Hardcore.