Könnyű karcsúsító program alakvédő szuperfogással

Nehéz karcsúsítani

Nincs 1 óra, de durván felébreszti az anyagcserét: karcsúsító edzés nemcsak haladóknak

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » 2 gyakorlat, ami drasztikusan átformálja a tested — hálás leszel magadnak 2 gyakorlat, ami drasztikusan átformálja a tested — hálás leszel magadnak A nehéz karcsúsítani szálkásító, karcsúsító hatását nem lehet vitatni — és van két olyan gyakorlat a pozíciók közt, amelyek kiemelkedően hatékonyak.

Mi ezeknek a karcsúsító jógapózoknak az előnye, és miben nehéz karcsúsítani a hatékonyságuk?

5 testsúlycsökkenés

A saját testsúlyoddal végzed őket, semmi nem kell hozzájuk — maximum egy szőnyeg vagy egy polifoam; Egyszerre több izomcsoportot tudsz edzeni nehéz karcsúsítani, ráadásul a mélyizmokra hatnak; Látványos a karcsúsító hatásuk, egyenletesen szálkásítják, feszesítik a testet; Hát- és derékfájás esetén a tüneteket csökkentik, mert a tartóizmokat is erősítik; Javítják az anyagcsere nehéz karcsúsítani Oldják nehéz karcsúsítani karcsúsítani stresszt, a feszültséget; Tényleg csak napi percet kell rájuk szánnod.

A két legjobb karcsúsító jógapóz — így végezd őket Klasszikus plank A plank méltán az egyik legnépszerűbb pozíció, hiszen valóban már napi néhány perc rááldozással is látványos hatásokat lehet elérni vele, tetőtől talpig, de kiemelten a has tájékán. Tőlünk azonban ezt most megkapod — ezekre figyelj: A pozíció hasonlatos a fekvőtámaszhoz — azzal a különbséggel, hogy az alkarodat helyezd el a földön, ahogy a képen is látod; A törzsedet tartsd egyenesen, a lábaidat pedig nyújtva.

Mikor kiemeled magad — az alkarodon és a lábaidon van a súly — figyelj rá, hogy megfeszítsd a hasizmodat, így egyenletesebben oszlik majd meg a terhelés.

Karcsúsító öv

A fejedet ne lógasd le, hanem tartsd egyenesen, a nyakadat ne húzd be a vállaid közé. A lábaid a törzsed folytatásai legyenek, tartsd egy vonalban őket! Lélegezz egyenletesen, ne tartsd vissza a levegőt, mert ettől csak nehezebb lesz a gyakorlat.

A gyakorlatot akkor végzed helyesen, ha a tested közel párhuzamos a talajjal. Tipp: Szeretnél maximális eredményt elérni? Ahhoz a megfelelő, egészséges, hasznos tápanyagokban gazdag étkezés is elengedhetetlen. Válaszd a Metodic Food menüjét személyre szabott, egészséges nehéz karcsúsítani diétás ebédért!

Keress receptre vagy hozzávalóra

Lehetőség szerint, mindennap plankelj, mert akkor már hét után látványosan változik majd a tested. Tipp: Amennyiben több, mint 20 kiló felesleg van rajtad, és a törzsed körül kimondottan sok a zsírpárna, ne ess neki rögtön a planknek!

fogyás campbell folyó

A sikeres fogyáshoz a legjobb, ha különféle ismeretlen eredetű diéták és fogyókúrák helyett inkább egy komplex és tartható módszert választasz, ami jóval több, mint egy kúra, és amivel nem sanyargatod magad — mi lily collins fogyás, amivel garantált a siker?

Innen megtudhatod. Kicsi jógahíd, vagyis a kerék Ez az egyik leghatékonyabb karcsúsító jógapóz, ha főként a fenekeden nehéz karcsúsítani a combodon szeretnél formálni, illetve felturbóznád az anyagcsere működésedet.

Hogyan végezd jól?

  1. Könnyű karcsúsító program alakvédő szuperfogással Így működik A karcsúsító program során néhány napon át fogyassz ebédre újkrumplicurryt receptet lásd lejjebbreggelire és vacsorára pedig válassz valami könnyű fogást.
  2. Kiss Kriszta

Feküdj le egy jógamatracra vagy polifoamra. A két karodat a tested mellett közvetlenül, kinyújtva tartsd.

zsírégető adalékok

A térdeidet felhúzva vegyél fel csípőszélességű terpeszt — ahogy ez a képen is látható, majd belégzéskor emeld ki magad, a lehető legmagasabbra tolva a csípődet. A hátad, illetve a vállaid igyekezz a talajon tartani — ehhez akár össze is kulcsolhatod a kezed a csípőd alatt.

Megjegyzés: Mindkét gyakorlatot saját felelősségedre végezd.

dr. László András - A szabadkőművességről

Javasoljuk, hogy nézz meg néhány videót, amelyben bemutatják a gyakorlatok helyes módját! Amennyiben a normál izommunka mellett más típusú fájdalmat, húzódást is érzel például a gerincedben, vagy úgy érzed, a törzsednek túl erős a terhelés, inkább hagyd abba, és egyszerűbb gyakorlatokkal, fokozatosan kezdd el a tartóizmaid erősítését. Értékelje ezt a tartalmat.