Az igazi zsírégető zóna

Fogyassz zsírt veszteségig, 6 módszer az edzés utáni étkezések felturbózására

Megosztás [ szerkesztés ] Hogyan kell fogyókúrázni?

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti! Újdonságok a hoxa. További cikkeink a témában Azonban, hiába minden igyekezet, még a legtutibbnak tűnő diéta is kudarcba fulladhat. Ennek pedig az a legfőbb oka, hogy nem mindegy zsírból vagy izomból mennek le a kilók.

Érdemes betartani pár szabályt és tippet a fogyókúrázásban. Elsősorban azért, hogy az eredmény tényleg látható legyen, másfelől pedig azért, hogy a fogyókúrázás nehogy az egészségünk kárára menjen.

fogyassz zsírt veszteségig

Ennek legfontosabb eszköze a fogyassz zsírt veszteségig. Kis lépésekben is el lehet kezdeni, mondjuk, hogy ahova eddig kocsival vagy busszal mentél, például bevásárolni, oda most elmehetsz gyalog is, és a sétával már növelheted is az energiafelhasználásod.

A másik nagyon jó trükk a lépcsőzés.

fogyassz zsírt veszteségig

A kényelmesebb lift helyett válaszd a lépcsőzést, ami az egyik legjobb comb és fenék feszesítő gyakorlat. De persze csak ésszerű körülmények között, azaz, ha esetleg súlyfelesleggel vagy szívproblémákkal küzdesz, akkor először csak emeltnyit lépcsőzz! De még a legedzettebbek se vállalják a emeletnél magasabb rendszeres gyaloglásokat!

Ha pedig komoly súlyveszteséget akarsz elérni rövid idő alatt, akkor legalább alkalommal végezz intenzív, egyenletes iramú sporttevékenységet!

Ajánlott cikkeink

Heti 6-nál többet semmiképp ne eddz! Annak, aki eddig semmit nem mozgott a heti 3 alkalom már jelentős változásokat indít el, fogyassz zsírt veszteségig aki eddig is mozgott valamennyit, annak az igazi súlyvesztéshez növelni kell a mozgás mennyiségét!

fogyassz zsírt veszteségig

Ne koplalj! A bevitt energiamennyiség csökkentése valóban súlyveszteséget okoz, de a koplalás szinte mindig jojo effektushoz vezet.

fogyassz zsírt veszteségig

Ne vond meg magadtól drasztikus mértékben a táplálékot, kezd a feleslegesen bevitt energiamennyiség kiiktatásával pl. Ide tartozik a christina aguilera fogyás súlya 2021 mértékének csökkentése és zöldséggel való kiváltása, illetve a teljes teltségérzet gyümölccsel való elérése.

A főétkezések alkalmával csökkentsd a megszokott adagod, és helyette gyümölccsel zárd az étkezést, ami nem csak egészséges, de nem is hizlal. Csökkentsd a zsiradékbevitelt!

  • Kor zsírégetés
  • Fogyás súlyos szorongás
  • Ciklikus Ketogén Diéta
  • Fogyni visszavonulás ontario

Ez nem azt jelenti, hogy semmi zsírt nem ehetsz, csak érdemes mindenből zsírszegényebb, egészségesebb megoldásra váltani. Például napraforgó olaj helyett olíva olajat használni, illetve zsírszegény tejtermékeket vásárolni. Mi a helyzet a szénhidráttal?

A zsírégető zónára úgy is szoktunk gondolni, mint az edzéseink egy bizonyos intenzitási fokára, ahol a fő üzemanyag a zsír. Nagyjából a maximális szívverésed 65 százaléka körül ezt a szintet akár súlyzós edzéssel, akár a hagyományosabb kardió variációkkal is elérheted a test számára könnyebb a zsírt energiává alakítani, mint a magasabb intenzitású edzésformáknál, ahol az energiaellátás céljából a szénhidrátraktárakat veszi igénybe. Új hírünk van: a magas intenzitású edzéseid hatására a kalóriaégetés az edzést követő 24 órában folyamatos lesz, ami által százalékkal több kalóriától szabadulsz meg — állítja az Amerikai Sportorvostudományi Kollégium American College of Sports Medicine.

Ezt sem kell teljesen száműzni az étrendből, csak fogyassz zsírt veszteségig csökkenteni a bevitelét és átalakítani a forrását. Például elsősorban magas rosttartalmú ételeket fogyassz!

fogyassz zsírt veszteségig

Erre jók a gyümölcsök és zöldségek is, amelyek magas rosttartalmuk és telítőértékük mellett alacsony energiatartalmúak. Igyál több vizet! A vízfogyasztás elsősorban arra vonatkozik, hogy a cukros üdítők, szörpök helyett tiszta vizet érdemes fogyasztani!

Most tippeket adunk, hogyan használhatod ki legjobban az edzés utáni időszakot. Ilyenkor a test szivacsként szívja magába a tápanyagokat, hogy regenerálja az izomszöveteket.

Másfelől pedig ha kicsit érzed magad éhesnek, igyál egy pohár vizet, amivel egy kis időre csökkentheted az éhségérzetedet. Napi 5-ször keveset kell enni!

2. Fogyassz kevesebb zsíros ételt

A helyes energia-bevitel, ha többször esel keveset. Az öt étkezésből a legjobb, ha 2 legalább gyümölcs és zöldség, és 6 óra után már nem eszel semmit.

  • Éget hasi zsíroldalakat
  • Apa lefogy a lánya miatt
  • táplálkozás | Armed with a mind
  • Fogyás std

Kezd valakivel együtt a fogyókúrát, így könnyen motiválhatjátok egymást, és ha valaki feladná, akkor a másik bíztathatja. Egyszerűbb, ha a család együtt diétázik.

Sokszor az okozza az étrendbeli nehézséget, hogy elég macerás és költséges külön étrendet összeállítani a család minden tagjának, ezért a fogyókúrázó könnyen elcsábul és megszegi a diétáját. De ha nincs otthon olyan étel, amivel elcsábulhatnál vagy csak egyféle fogyókúrás étrend szerint kell főznöd, mert a párod is diétázik, akkor könnyebb a fogyókúra!

fogyassz zsírt veszteségig